miercuri, 15 august 2012

Gradinita

V-am scris ieri despre inscrierea la gradinita in Londra. Astazi vin cu informatii suplimentare pentru parintii care nu cunosc sistemul britanic. 

In Anglia gradinita se numeste nursery si este pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 3 si 5 ani. De le 5 ani copiii intra la scoala. Cei care sunt nascuti pana pe 31 august intra la scoala de la 4 ani. Asa este sistemul. Tudor este nascut in septembrie asa ca a scapat de scoala anul acesta. 

Programul la gradinita este de doar 3 ore. Exista gradinite si crese unde ii poti duce pe copii pana la 10 ore pe zi, dar acestea sunt private si costa destul de mult, cam 50 de lire pe zi. Exista posibilitati sa-l duci doar 6 - 8 ore, din care 3 sa fie suportate de stat si deci costurile se reduc un pic, dar depinde de fiecare gradinita.

Programul il poti alege in functie de necesitatile copilului si ale parintilor, dimineata sau la pranz. Cel de dimineata incepe la 8,45 si se termina la 11,45. Cel de la pranz este cuprins intre 12, 30 - 15,30. 

Englezii pun un foarte mare accent pe punctualitate. Nu degeaba au ceasuri in toata Londra. Asa ca, am primit o hartie in care sunt anuntata ca daca copilul intarzie la gradinita de mai mult de 12 ori in 6 saptamani vom fi amendati cu 50 de lire. Usa gradinitei se inchide la 8,45, in cazul nostru. Daca ajungi dupa aceasta ora trebuie sa mergi la secretariat pentru a ti se deschide usa. Nu cred ca voi intarzia vreodata in aceste conditii.

Un comentariu:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere