marți, 14 august 2012

Gradinita in Londra

Inscrierea lui Tudor la gradinita a fost o prioritate pentru noi. Am avut noroc si am gasit un loc la o gradinita situata la 3 minute de casa. 

Inscrierea a fost simpla. Am mers la scoala, la secretariat, cu dovada de adresa, extras bancar, pasaportul lui si certificatul de nastere. Doamna de acolo s-a uitat pe ele si mi le-a dat inapoi. Totul a durat mai putin de 5 minute.

Dupa 2 saptamani am primit un plic in cutia postala, in care eram anuntati ca Tudor a fost acceptat si ca suntem invitati sa vedem gradinita si sa primim informatiile de care avem nevoie. Am avut la dispozitie o ora sa studiem gradinita. In primele 15 minute directoarea ne-a explicat programul de studiu si regulile gradinitei. In urmatoarele 45 de minute copiii s-au jucat in voie pentru a se putea obisnui. Clasa in care stau copiii este foarte mare, dar si mai mare este curtea la care au acces direct din clasa si care este plina de tot felul de casute, topogane, scarite si alte jucarii pentru cei mici.

Dupa alte doua saptamani am primit acasa doua dintre educatoarele de la gradinita, cu programare prealabila, binenteles, care au venit sa completeze cateva formulare si sa culeaga informatii despre Tudor: daca este alergic, daca are nevoie de un tratament special, daca este bolnav, daca are vreo nevoie de care ar trebui sa stie, daca au voie sa-l fotografieze, etc. O gramada de intrebari care pe mine m-au bucurat pentru ca arata ca au un sistem bine pus la punct si care se axeaza in principal pe binele si educatia copilului. Doamnele au plecat lasandu-mi un teanc de hartii in care am absolut toate informatiile de care am nevoie: program, uniforma, activitati, etc.

Cam asa a decurs inscrierea lui Tudor la gradinita din Londra. Pentru  mine a fost inca o experienta placuta.

3 comentarii:

  1. Probabil ca ti s-ar fi parut normal daca n-ai fi fost roman cunoscator de Romanie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    stiti cumva daca la inscriere la scoala sunt necesare aceleasi acte pentru un copil de 12 ani? Dovada de adresa, extras bancar, pasaportul lui si certificatul lui de nastere? Eu sunt divortata de sot si doresc sa las baiatul sa studieze in Anglia unde va locui cu fostul sot. Trebuie vreo declaratie notariala cumva? Legal eu detin tutela baiatului dar vreau sa invete baiatul in Londra fara sa mai trecem printr-un proces de custodie. In Romania se cere certificatul de casatorie si actele de identitate ale parintilor la inscriere iar daca parintii sunt divortati trebuie copilul sa fie sub tutela celui care il inscrie (unde domiciliaza). Va multumesc pentru orice informatie ati avea.

    RăspundețiȘtergere