vineri, 17 august 2012

Contul bancar in Marea Britanie

Dupa cum am scris in articolul de ieri astazi vorbim despre contul bancar pe care trebuie sa ti-l faci daca doresti sa locuiesti si sa muncesti in Marea Britanie. Contul bancar este important pantru ca, alaturi de dovada de adresa, un cont intr-o banca cu sediul in Marea Britanie ti se cere cam peste tot. Mai exista si cazul cand poti folosi extrasul bancar ca dovada de adresa.

Cum iti faci un cont la banca? Te prezinti la orice banca din Marea Britanie (eu am ales Barclays, are sedii peste tot) cu o dovada de adresa si pasaportul. Primul lucru care te intreaba la banca este daca muncesti. Daca spui ca nu muncesti sunt sanse mari sa nu-ti faca cont. Eu am spus ca am propria mea afacere si a fost suficient pentru a-mi deschide contul la banca. Functionara m-a intrebat cateva lucruri despre afacerea mea, dar nu mi-a cerut niciun fel de dovada. 

In cateva zile am primit acasa un card de debit, unul de economii, 2 carnete de cec-uri si pin-urile. Toate au venit in plicuri separate in zile diferite.

Contul bancar la Barclays este gratuit si are o gramada de facilitati gratuite: acces online, acces de pe telefonul mobil, retragere de la bancomatele bancii si de alte cateva care nu apartin bancii. Mai au o gramada de alte facilitati dar deocamdara nu le-am folosit asa ca nu pot scrie despre ele.

Sper ca informatiile sa va fie de folos.
Have a great day!


4 comentarii:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Funcționează! Fostul meu m-a blocat pe fiecare platformă. A durat ceva timp, vreo două luni sau cam așa ceva, dar M-A DEBLOCAT ÎN URMĂ CU CÂTEVE ORE! nu renunta! FUNCȚIONEAZĂ! contacteaza-l pe dr. UZOR pentru a ma ajuta.. acum suntem din nou impreuna. Aveți încredere în acest proces.. Aici contactul lui..Whatsapp-l: +27843290018,
    Trimiteți-i un e-mail la: :uzorsolutioncenter@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este Kate, sunt din Romania. Am auzit o mulțime de povești despre vrăjitorii, dar nu am crezut niciodată în ele, până de curând, când am avut o problemă cu soțul meu care mă înșela în secret. Am încercat tot ce am putut în puteri să-l împiedic să vadă pe cineva afară, dar nu a dat rezultate bune. Apoi am citit câteva postări ale unor persoane despre cum funcționează de fapt vrăjile DR Uzor, am citit că el face o varietate de vrăji, cum ar fi Vrăji de dragoste, Vrăji de dragoste, Vrăji de bani, vrăji de angajare, vrăji de vedere și multe altele, doar pentru a menționa un putini. Așa că am decis să-l încerc, dar spre cea mai mare surpriză a mea a ieșit perfect și ceea ce mă uimește cel mai mult este că vrăjile lui sunt gratuite. Acum, soțul meu și cu mine suntem din nou fericiți, mulțumită lui DR Uzor. Puteți să-l Whatsapp: +27843290018

    RăspundețiȘtergere